Verzending & retourneren

Verzending

We doen ons uiterste best om de door jou bestelde artikelen zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen. Wij werken samen met PostNL tegen vaste tarieven om door heel Nederland te bezorgen. Wil je je bestelling liever in de winkel ophalen dan kan dat natuurlijk.

Bij Het Faire Oosten streven we ernaar om onze supply chain zo duurzaam mogelijk te maken. Dit geldt ook voor onze verpakkingen, waar we onze dozen hergebruiken en afval zoveel mogelijk proberen te minimaliseren.

We zijn altijd bezig om de manier waarop we producten verpakken te verbeteren. Heb jij een suggestie hoe we dit kunnen doen, deel deze dan met ons door ons een e-mail te sturen naar info@hetfaireoosten.nl.

Tarieven

Ophalen in winkel & Orders bestellingen boven €100,-GRATIS
Bestellingen boven €50,- in Nederland€ 3,25
Bestellingen tot €50,- in Nederland€ 6,50
Rest van de wereldVast tarief per land

 

Online bestelling retourneren

Toch niet helemaal tevreden met de ontvangen artikelen? Jammer! Je kan er voor kiezen om artikelen uit je online bestelling in de winkel te retourneren voor een andere maat, een ander artikel of voor een giftcard. Let op: in de winkel geven wij geen geld terug.
Artikelen uit je online bestelling retourneren via een pakketdienst kan natuurlijk ook. Stuur hiervoor een e-mail met als onderwerp “Retourmelding + je factuurnummer” naar info@hetfaireoosten.nl. In deze e-mail voeg je het ingevulde retourformulier toe. Het retourformulie kan je hier downloaden.

Nadat je ons een e-mail hebt gestuurd, kan je het artikel naar ons retourneren via een pakketdienst. Retourneren is op eigen kosten en risico. Bij aankomst zullen we controleren of het product in goede staat is en wordt het aankoopbedrag teruggestort via een bankoverschrijving. Alle bankoverschrijvingen duren maximaal een week vanaf het moment dat we bevestigen dat het product in goede staat verkeert.

Ons retouradres is:

HET FAIRE OOSTEN
Waldenlaan 208
1093 NH Amsterdam
The Netherlands

Houd er rekening mee dat artikelen die onder onze 14-dagen garantie worden geretourneerd, in hun originele staat inclusief eventuele verpakking aan ons moeten worden geretourneerd. Raadpleeg het gedeelte ‘Producten die niet geretourneerd kunnen worden’ hieronder voor uitzonderingen. Deze garantie is een aanvulling op de wettelijke rechten.

Producten die we niet geretourneerd kunnen worden:

In verband met hygiëne kunnen de volgende artikelen niet worden geretourneerd, tenzij ze defect zijn:

  • Giftcards.
  • Ondergoed/lingerie, kousen en badkleding, tenzij het artikel duidelijk ongeopend is.
  • Hoeden en haaraccessoires, tenzij ongedragen en de kaartjes er nog aan.
  • Oorbellen en andere gepiercte sieraden.
  • Cosmetica, toiletartikelen, producten voor vrouwelijke hygiëne en handdoeken. We accepteren retourzendingen alleen als ze in verkoopbare staat zijn met ongebroken zegels en verpakking.
  • Voedingsmiddelen en dranken, tenzij ongeopend met eventuele zegels en krimpfolie intact.