PRODUCTEN & BESTELLINGEN

Is het mogelijk om een product te reserveren?

Helaas maken wij geen reserveringen. Als je er zeker van wilt zijn dat het artikel dat je zoekt in de winkel ligt, kun je ons bellen of het artikel online kopen.

Hoe kan ik een product bestellen dat niet op voorraad is?

Jammer dat het product dat je zoekt niet op voorraad is. De beste manier om te weten of een bepaald product binnenkort weer leverbaar is, is door een e-mail te sturen naar info@hetfaireoosten.nl.

Kan ik een afgeronde bestelling annuleren?

Als het product onderweg is naar je deur, kunnen we de aankoop helaas niet annuleren. In dit geval moet je het terugsturen en om terugbetaling vragen. Als de bestelling niet is verzonden, kunnen we de bestelling annuleren en direct een terugbetaling doen. Stuur hiervoor een mailtje naar info@hetfaireoosten.nl en wij zorgen dat je je geld terug gestort krijgt!

Bieden jullie cadeaubonnen aan?

Oh ja! Wij bieden cadeaubonnen aan van elk gewenst bedrag, naar keuze!
Als je wilt dat de voucher op het adres van iemand anders aankomt, vul dan de naam en het e-mailadres van de ontvanger in; en de datum waarop je wilt dat de cadeaubon aankomt.

Hoe gebruik ik mijn cadeaubon?

Helaas werkt de cadeaubon momenteel niet in de webshop. Wil je toch iets bestellen en heb je een cadeaubon, stuur dan een e-mail naar info@hetfaireoosten.nl met de producten die je wilt bestellen en een foto van de cadeaubon. Wij regelen het dan voor je!

Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik die gebruiken?

Tijdens het bestellen kan je je kortingscode invoeren om korting te krijgen. Je vindt deze in de winkelwagen.

Zijn alle getoonde verkoopprijzen inclusief btw?

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Welke betaalmethoden accepteert Het Faire Oosten?

Wij accepteren Ideal, Mastercard, Visa en American Express. In onze fysieke winkel accepteren we alleen Maestro, V-Pay, Mastercard en Visa (geen contant geld).

Artikelen van mijn bestelling ontbreken in mijn pakket. Wat moet ik doen?

Als we om welke reden dan ook ontdekken dat een artikel dat je hebt besteld en betaald niet langer beschikbaar is, zal het Operations Team contact met je opnemen om je te vertellen wanneer de nieuwe voorraad arriveert, je op de hoogte te houden van vertragingen in de voorraad en/of een terugbetaling te regelen . Als je niets hebt gehoord, stuur dan een e-mail naar info@hetfaireoosten.nl voor verdere hulp.

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik doen?

Wij proberen je bestelling binnen 3 werkdagen te bezorgen. Als je pakket niet binnen deze dagen is aangekomen; stuur dan een e-mail naar info@hetfaireoosten.nl zodat we dit voor je kunnen onderzoeken.

Doen jullie groothandel bestellingen?

Bent u retailer en wilt u ons groothandelsassortiment zien of heeft u vragen? Mail dan naar info@hetfaireoosten.nl

Verzending

Is de verpakking duurzaam?

Bij Het Faire Oosten streven we ernaar om onze supply chain zo duurzaam mogelijk te maken. Dit geldt ook voor onze verpakkingen waar we onze dozen hergebruiken en afval zoveel mogelijk proberen te minimaliseren.

Welke bezorgservice gebruiken jullie?

Uiteraard verwelkomen wij u graag in onze winkel om uw producten op te halen! Mocht je echter niet in staat zijn om naar de winkel te komen, dan versturen wij het pakket met PostNL. Bekijk onze Verzending pagina voor meer informatie.

Naar welke landen leveren jullie?

Wij leveren in elk land, wanneer je het adres invult bij het afrekenen worden de verzendkosten automatisch berekend.

Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Ja, de verzendkosten worden berekend als je je adres en postcode invult tijdens het afrekenen.

Kan ik een bestelling naar meerdere adressen sturen?

Ja, dat is mogelijk. Stuur dan een e-mail naar info@hetfaireoosten.nl.

Kan ik een bestelling laten inpakken en wat zijn de kosten?

Op de afrekenpagina kun je de cadeauverpakking voor €1 selecteren. Daarnaast kun je er ook voor kiezen om een ​​van onze bloom ansichtkaarten toe te voegen met een persoonlijke boodschap.

Retourneren

Hoe retourneer ik een item?

Bekijk onze Retouren pagina voor meer informatie.

Hoe krijg ik mijn geld terug voor de geretourneerde artikelen?

Na ontvangst van de geretourneerde goederen in de originele staat, betalen wij het aankoopbedrag van het artikel terug op de bankrekening die is gebruikt om de bestelling te betalen.

Retourformulier

Ons retourformulier vind je hier.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik een artikel geretourneerd heb?

Na ontvangst van de geretourneerde goederen in de originele staat, betalen wij het aankoopbedrag van het artikel terug op de bankrekening die is gebruikt om de bestelling te betalen binnen 7 dagen terug.